گوگل ادسنس چیست؟
وبسایت آموزشی تصاج
آموزش اینترنت. نرم افزار. کتاب.مولتی مدیا.خودرو.

گوگل ادسنس چیست؟

 

به طور ساده می توان گفت گوگل ادسنس روشی است بسیار مطمئن برای کسب درآمد واقعی از اینترنت که توسط شرکت معظم گوگل در سال 2003 راه اندازی شده است و در حال حاظر معتبر ترین سیستم کسب درآمد برای وبمستر های سراسر جهان محصوب می شود.
گوگل بر چه اساسی به ما پول میدهد؟
شما آگهی های مشتریان شرکت گوگل که آنها را در سیستم دیگر خود موسوم به ادوردز پذیرش می کند، در وب سایت خود نمایش خواهید داد.  با هر کلیک بازدید کنندگان شما روی آگهی ها، گوگل بخشی از پولی که از مشتریان خود دریافت می کند را به شما می پردازد.
گوگل برای هر کلیک چقدر به من پرداخت می کند؟
مبلغ پرداختی گوگل به شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. این رقم از چند سنت تا 100 دلار متغیر است.
لطفا توضیح دهید که میزان پرداخت دقیقا به چه عواملی بستگی دارد؟
به موضوع سایت شما، موضوع تبلیغ، شرکت تبلیغ کننده و کشور بازدید کنندگان وب سایت شما بستگی دارد. بعنوان مثال موضوعات پزشکی و مالی و کلیک از کشور امریکا بیشترین ارزش را دارند.
گوگل با سایت فارسی مشکل دارد؟
بلی! گوگل یک سری زبان های مشخص برای سایت شما قبول می کند که متاسفانه فارسی جزو آنها نیست.  برای مشاهده  لیست زبان های مجاز کلیک کنید.
آیا گوگل با محتوای سایت من مشکلی ندارد؟
گوگل با سایت های با محتوای: پور*نو، خرید و فروش اسلحه، سایتهایی که قانون کپی رایت را نقض می کنند، قمار، مشروبات الکلی، تبلیغ سیگار و مواد مخدر، سایت هایی که به اعتقادات عده دیگری توهین میکنند مشکل دارد و آنها را قبول نمیکند.
آیا امکان دارد بتوانم با تقلب در سیستم کسب درآمد کنم؟
به هیچ عنوان! حتی فکر تقلب را هم نمی توانید به ذهن راه بدهید. گوگل مجهز به سیستم های بسیار پیشرفته تشخیص  است که به محض شناسایی شما بعنوان متقلب ، از سیستم حذف خواهید شد.
آیا می توانم با کامپیوتر خودم در ایران در گوگل ادسنس لوگین کنم؟
برای جلوگیری از هرگونه مشکل به دلیل آشکار شدن محل سکونت شما که در ایران است، ما پیشنهاد می کنیم برای اتصال به سایت گوگل ادسنس حتما از وی پی ان استفاده کنید. هنگام ثبت نام اطلاعات لازم برای استفاده از این سیستم در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
شما چه کمکی به من می کنید؟
به دلیل تحریم علیه ایران ثبت نام در گوگل ادسنس با نام و آدرس ایران غیر ممکن است. ما برای شما اکانت را با نام فرد معتبری در خارج از کشور افتتاح می کنیم و اطلاعات لازم برای ورود به اکانت را در اختیارتان می گذاریم. این اکانت کاملا در اختیار شما خواهد بود و خودتان می توانید هر لحظه که تمایل داشتید با ورود به حسابتان موجودی تان را چک کنید.
درآمد من را چگونه به دستم خواهید رساند؟
درآمد شما 48 ساعت پس از دریافت به حسابتان در هر کجای ایران که هستید واریز می شود.
فرق اکانت معمولی و ویژه چیست؟
اکانت معمولی: پول شما بوسیله چک 60 روز پس از پایان ماه به دست ما می رسد. این چک باید در یک بانک در کشور  مقصد به حساب خوابانده شود که این پروسه نیز  بین 1 تا 4 هفته زمان می برد. شما 48 ساعت پس از وصول چک درآمدتان را دریافت می کنید.
اکانت ویژه: پول شما بوسیله (EFT) انتقال بین حساب های بانکی 30 روز پس از پایان ماه به دست ما می رسد. شما 48 ساعت پس از وصول چک درآمدتان را دریافت می کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط admin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

کد ایمیل